Filtrerer etter: «Treffpunkt»

Frokostmøte: Ida Holo - “Livsbalanse: Hvordan skaper vi en menneskelig bærekraftig kultur?”
apr.
30.

Frokostmøte: Ida Holo - “Livsbalanse: Hvordan skaper vi en menneskelig bærekraftig kultur?”

Frokostmøte med Ida Holo “Livsbalanse: Hvordan skaper vi en menneskelig bærekraftig kultur?”

Vi tåler mye motgang hvis vi vet hvordan vi henter oss inn igjen. I både arbeidslivet og hverdagen møter vi på endringer, hindringer og travle dager. Å vite hva du kan gjøre for å ta vare på deg selv og andre er helt avgjørende for å holde ut i krevende situasjoner over tid - og vokse på erfaringene. Dersom vi lærer hvordan vi kan hente oss inn igjen og lade batteriene våre mellom slagene, øker vi vår motivasjon, effektivitet og psykologiske utholdenhet. I dette foredraget vil du gjennom gjenkjennbare eksempler og engasjerende øvelser få innsikt i hvilke konkrete teknikker du kan bruke for å ivareta deg selv - og møte andre - best mulig i jobbhverdagen.

Ida Holo er psykologspesialist med lang erfaring, og hun har spesialisert seg innen angstlidelser. Hun er gründer og eier av Angstklinikken. Ida er en engasjerende og levende formidler som brenner for å formidle hvordan vi kan trosse våre opplevde begrensninger og trene våre psykologiske muskler. På denne måten kan vi også skape økt trivsel og motivasjon – både i oss og rundt oss. Ida viser hvordan vi gjennom bevisste valg i hverdagen kan utvide komfortsonen og øke selvfølelsen. Hemmeligheten ligger i hvordan vi snakker til oss selv når vi står overfor krevende situasjoner. Ida har videreutdanning innen ledelse og endringsprosesser, og er opptatt av hvordan enkeltmennesker i organisasjoner motiveres, og hvordan man kan spille både seg selv og andre gode. Hun er særlig opptatt av viktigheten av psykologisk trygghet. Ida holder foredrag der hver enkelt sitter igjen med konkrete verktøy og teknikker som man kan bruke både på jobb og i eget liv.

Alle er hjertelig velkommen til å delta.

Frokost & mingling: 08:15 - 08:45
Foredraget starter: ca. 8:45

Vis arrangement →
Frokostmøte:  Camilla Hager - “ChatGPT - Hils på din nye markedsassistent”
feb.
29.

Frokostmøte: Camilla Hager - “ChatGPT - Hils på din nye markedsassistent”

Frokostmøte med Camilla Hager: “ChatGPT - Hils på din nye markedsassistent”

Hørt at ChatGPT kan hjelpe deg med å skrive mer og bedre på kortere tid – men ikke helt fått dreisen på det? Eller kanskje er du ny i AI-gamet? Dette er et kræsjkurs i hvordan du kan bruke kunstig intelligens for å få fart på tekst- og innholdsproduksjonen.

Camilla Hager holder foredrag om skriving, tekstproduksjon og innholdsmarkedsføring. Hun holder også foredrag og kurs om hvordan kunstig intelligens kan brukes i markedsføring og tekstproduksjon. Camilla er lærer på papiret, tekstforfatter i hjertet – og av yrke. Hun drømmer om å utrydde all svada. I snart 20 år har hun jobbet som tekstforfatter, og har siden 2010 drevet tekstbyrået HvabeHager i Trondheim. Der er hun i sitt ess når hun får pønske ut lekende budskap og tekster som selger. Som en følge har Camillas tekster både vunnet og vært blant de topp nominerte i Best i Tekst-prisen i kategorien Beste selgende tekst. Kanskje er det lærerbakgrunnen som gjør det, men én ting er sikkert: Ingen får gå ut døra før Camilla er sikker på at de har med seg ny, konkret kunnskap og verktøy som gjør at de kan skrive bedre enn da de kom. I 2020 ga hun ut boken Skriv så du får JA.

Alle er hjertelig velkommen til å delta.

Frokost & mingling: 08:15 - 08:45
Foredraget starter: ca. 8:45

Påmeldingsfrist er utgått.

Vis arrangement →
Frokostmøte:
okt.
18.

Frokostmøte:

Frokostmøte: Sosiale medier i høytiden.

Heidi Marie Sperre er en engasjert, digital sosiolog som brenner for kommunikasjon og mulighetene som følger med utvikling og endring. Hun har utdanning innen psykologi, sosiologi, digitalisering og organisasjonkultur, endringsledelse og bærekraft. Hun er gründer av FLY as, et digitalt kommunikasjonsbyrå som tilbyr kompetanse på digitale flater i form av strategi, rådgivning, konsepter og innhold i alle relevante digitale kanaler.

Heidi ble kåret til Årets sosiale medier rådgiver i 2019 på Gullenken.

Hun er en endringsentusiast som deler strategiske vurderinger og digitale muligheter i ulike bransjer.

Treffpunkt er gratis frokostmøter – Alle er hjertelig velkommen til å delta.

Frokost & mingling: 08:15 - ca. 08:35.
Foredraget starter: ca. 8:40.

Vis arrangement →
Frokostmøte: Juridiske tips til nyetablerte selskaper/startups - BDO Advokater
aug.
30.

Frokostmøte: Juridiske tips til nyetablerte selskaper/startups - BDO Advokater

Frokostmøte: Juridiske tips til nyetablerte selskaper/startups - BDO Advokater

Bli med på vårt neste frokostmøte 30. august med Lasse Borge, Sanna Tveito og Aleksander Minde fra BDO Advokater, og lær mer om juridiske tips for deg og ditt selskap.

Foredraget vil inneholde:

  • Intro BDO Advokater

  • Valg av organisasjonsform

  • Kapitalinnhenting og emisjoner

  • Skatte- og avgiftsmessige forhold

  • Incentivordninger for ansatte

  • Aksjonæravtaler

  • Lønn vs. Utbytte

Det vil være mulighet for spørsmål fra salen etter foredraget.

Frokostmøtet vil foregå i Vestlandssalen i Vestlandshuset.

Frokost & mingling: 08:00 - 08:30
Foredraget starter: 8:30.

Vis arrangement →
Frokostmøte: Empatisk ledelse
mai
24.

Frokostmøte: Empatisk ledelse

Frokostmøte: Empatisk ledelse

Hvorfor du må vite hva som kjennetegner en empatisk leder?

Det er mange ledere der ute, men hva er forskjellen på dem som utøver empatisk ledelse? Hvorfor er empati en viktig lederferdighet?

Og hva er gevinstene for både deg og dine ansatte? Nina Nilsen Morlandstø fra Emano gir deg en innføring i hva Empatisk Ledelse kan gi deg og teamet ditt.

Stress og uro påvirker prestasjonen. En aktiv og empatisk leder kan hjelpe de ansatte til å navigere utfordringer. Da må ledere lytte, anerkjenne og være rollemodeller når kommunikasjonen uteblir, eller konflikter oppstår.

Som empatisk leder kan du bidra til å øke sjansene for å finne bærekraftige løsninger. Det vil øke de ansattes kreativitet, energi og ønske om å finne løsninger, som driver virksomheten fremover.


Treffpunkt er gratis frokostmøter – Alle er hjertelig velkommen til å delta.

Frokost & mingling: 08:15 - ca. 08:35.
Foredraget starter: ca. 8:40.

Vis arrangement →
Treffpunkt: Kommunikasjonsworkshop med Hana Colakovic
apr.
26.

Treffpunkt: Kommunikasjonsworkshop med Hana Colakovic

Seriegründer: Hana Colakovic

Kommunikasjonsworkshop med Hana Colakovic

Hana Colakovic er seriegründer med mastergrad i innovasjon og ledelse. På sine 28 år har Hana startet flere selskaper med stor interesse for verdiskaping, inkludering og kommunikasjon av ulike tjenester. Til daglig er hun daglig leder i Link Utvikling - et prisbelønnet tekbyrå som tilbyr programvare og konseptutvikling. Hun skal fortelle litt om sin gründerreise, dele om sine opp og nedturer, men mest av alt snakke om viktigheten av klar kommunikasjon. Kommunikasjon er en sentral del av hvordan vi mennesker uttrykker tanker, samarbeider og løser problemer. Det kan hjelpe oss bygge broer mellom ulike perspektiver og bidra til at mennesker kan samarbeide effektivt. Bevisstheten om hvordan vi kommuniserer er viktig for å utvikle ferdigheter og strategier for å kommunisere på en klar og effektiv måte. Hana vil derfor avslutningsvis lede an en interaktiv og kreativ workshop hvor vi diskuterer temaet “kommunikasjon” gjennom gruppevis idemyldring. Her vil du få muligheten til å stifte nye relasjoner og tenke utenfor boksen.

OBS! Kun 30 plasser

Treffpunkt er gratis frokostmøter – Alle er hjertelig velkommen til å delta.

Frokost & mingling: 08:00 - 08:30.
Foredraget starter: 08.30.

Vis arrangement →
Fullbooket -Treffpunkt: Fredrik Fornes: “De tre stegene for å lykkes med LinkedIn”
mar.
22.

Fullbooket -Treffpunkt: Fredrik Fornes: “De tre stegene for å lykkes med LinkedIn”

Fullbooket

Treffpunkt med Fredrik Fornes: “De tre stegene for å lykkes med LinkedIn”

Hvordan kan du bruke LinkedIn til å skape synlighet rundt deg og firmaet ditt? Dette har Fredrik Fornes erfaring med. Han postet sitt første innlegg på LinkedIn i august 2020. Et år senere hadde han over én million visninger av innleggene sine. Det førte til at store firma som Schibsted, SpareBank 1, Norstat og Deloitte tok kontakt for å be ham holde foredrag om plattformen. Fredrik, som ikke liker å bli kalt ekspert, mener det sier mer om LinkedIn enn om han selv. Gjennom å dele mens han lærer har Fredrik på rekordtid bygget seg et stort nettverk, og fått flere til å innse hvorfor LinkedIn er viktig – og hvordan det bør brukes. Innleggene hans har ofte en humoristisk snert og direkte tone. Det gjenspeiles også i foredragene hans. Fredrik sier for eksempel at det dør en kattunge hver gang noen trykker på «Del»-knappen på LinkedIn. Lurer du på hvorfor, og vil du ha enda mer innsikt i hvordan du maksimerer rekkevidden og synligheten på den viktigste digitale plattformen i næringslivet? Da er Fredrik en god kandidat. Men ingen ekspert, altså …

Bli med på foredraget - De tre stegene for å lykkes med LinkedIn:

LinkedIn er enkelt å bli god på – hvis du bare vet hvordan. Men hva er poenget med å få tusenvis av visninger? Fredrik gir deg først en innføring i hva LinkedIn kan gi deg og firmaet ditt, og ufarliggjør bruken av det. Deretter går han gjennom de tre stegene for å lykkes: Optimalisering av egen profil, deling av eget innhold og engasjement. Du får også nyttig informasjon om algoritmen som vil hjelpe deg å maksimere rekkevidden på plattformen. Her får du alt du trenger for å briljere på LinkedIn.

Treffpunkt er gratis frokostmøter – Alle er hjertelig velkommen til å delta.

Frokost & mingling: 08:15 - 08:45
Foredraget starter: ca. 8:45

Vis arrangement →
Treffpunkt: Influencer Value - Lær mer om influencer markedsføring
feb.
22.

Treffpunkt: Influencer Value - Lær mer om influencer markedsføring

Influencer markedsføring - Hva er det og hvordan kan du bruke det i din markedsføringsstrategi?

Bli med på vårt neste Treffpunkt 22. februar med Christine Urrang og Ronnie Mareno Kristensen fra Influencer Value, og lær om hvordan du kan bruke influencer markedsføring i din markedsføringsstrategi.

Influencer Value er et nytt og spennende byrå som tross alderen har rukket å slå igjennom i bransjen som et av de mest innovative og trendsettende byråene i Norge. I porteføljen har de noen av Norges aller største influencere, og de har på kort tid etablert seg som et foretrukket byrå blant en rekke store merkevarer i både inn og utland.

Influencer Value er Norges desidert største TikTok-byrå, men har også stor portefølje på andre plattformer som Instagram, Snapchat, Twitch og andre. De har per i dag i overkant av 250-300 millioner visninger på tvers av diverse sosiale medie-plattformer via deres portefølje av influnecere, og totalt ser de rundt 10 millioner følgere tilknyttet profiler i deres Management. Byrået satser stort på å revolusjonere influencer-bransjen gjennom å profesjonalisere bindeleddet mellom kreative og bedrifter.

Innhold til foredrag om influencer markedsføring

  • Hva er influencer markedsføring og hvordan komme i gang?

  • Hva er definisjonen på en influencer?

  • Hvordan sette opp og definere egne mål for influencer markedsføring

  • Influencer markedsføring i praksis, er det forskjell på Instagram, TikTok, Facebook, Snapchat og andre plattformer?

  • Hvordan få mest mulig ut av markedsbudsjettet; store summer på én eller fordele budsjettet over flere. Hva er smartest?

  • Hva kan man forvente å få igjen av influencer markedsføring, one hit wonder eller hit ‘n miss?

  • Q & A fra salen enten fra allerede innsendte spørsmål, direkte eller en blanding

Treffpunkt er gratis frokostmøter – Alle er hjertelig velkommen til å delta. Dette Treffpunktet er i samarbeid med Etablerersenteret og DNB.

Frokost & mingling: 08:15 - ca. 08:35.
Foredraget starter: ca. 8:40.

Vis arrangement →
Økonomi og økonomistyring
nov.
9.

Økonomi og økonomistyring

Økonomi og økonomistyring

Gratis frokostmøte, onsdag 09. nov.
08:15 - 09:30

Bli med oss på et spennende frokostmøte 9 november og møtt Jens Anders Risvand fra Kristiansand: “Hva er viktig å tenke på før jeg starter opp?

  • Hva koster det å starte opp?

  • Hva blir de løpende kostnader?

  • Hvor mye må jeg selge hver måned, uke og dag?

  • Hva er avgjørende for å lykkes!

Dette er et gratis frokostmøte i samarbeid med DNB - Alle er hjertelig velkommen til å delta.

Frokost og mingling: 08:15 - ca. 08:35

Foredraget starter ca. 08:40

Vis arrangement →
Treffpunkt: Hvordan bli synlig på sosiale medier
okt.
19.

Treffpunkt: Hvordan bli synlig på sosiale medier

Hvordan bli synlig på sosiale medier

Gratis frokostmøte, onsdag 19. oktober

08.15 - 09.30

Bli med oss på et spennende frokostmøte 19 oktober, “Hvordan bli synlig på sosiale medier” med Oda Svendgård!

Oda Svendgård er en av gründerne fra SoMe-byrået Kræm som effektiviserer og optimaliserer bedrifters synlighet på sosiale medier - Deres mål er å hjelpe bedrifter i å nå deres mål gjennom å øke deres engasjement, salg og synlighet. Her vil dere lære hvorfor synlighet på sosiale medier og digital markedsføring er viktig!

Treffpunkt er gratis frokostmøter - Alle er hjertelig velkommen til å delta. Dette Treffpunktet er i samarbeid med Etablerersenteret og DNB.

Frokost og mingling: 08:15 - ca. 08:35

Foredraget starter ca. 08:40

Vis arrangement →
ROVAS: Inspects maritime operations
sep.
20.

ROVAS: Inspects maritime operations

How to succed in a competitive industry?


Join us at the Public Library for our free breakfast meeting, tuesday, September 20th and learn from Robert M. Olsen. English speaking entrepreneurs & startups are welcome!

CEO Robert Myrseth Olsen will tell us how ROVAS provides accredited inspections, underwater survey, engeneering and project management for maritime operations, for the Aquaculture, offshore and power distribution industry. Robert has 20 years of experience with startups and has successfully founded and grown several companies wich all have at one point been sold. He’s been working within offshore service, staffing agency, commercial real estate and underwater mapping and inspection.

Link Up @ The Library are breakfast meetings organised by Etablerersenteret. They are opportunities for you to build up your network and increase your entrepreneurial skills.

Vis arrangement →
Treffpunkt: Ta selskapet ditt til nye høyder!
sep.
7.

Treffpunkt: Ta selskapet ditt til nye høyder!

Ta selskapet ditt til nye høyder!

Gratis frokostmøte, onsdag 7. sept.
08:15 - 09:30

Stine Andreassen er kåret til en av Norges fremste IT kvinner og årets unge ledertalent i 2020. Hun er gründer i WA.works, et selskap som fikk kunder før de lanserte produkt, lærte seg å tjene penger idet de gikk tom for penger, og som har økt omsetningen hvert år siden oppstart i 2016. Nå kommer hun på Treffpunkt for å fortelle om vekststrategier og hvilken KPI som er den viktigste for å ta selskapet ditt til nye høyder. Spoiler: det er ikke salg!

Treffpunkt er gratis frokostmøter - Alle er hjertelig velkommen til å delta. Dette Treffpunktet er i samarbeid med Etablerersenteret og DNB.

Frokost & mingling: 08:15 - ca. 08:35.
Foredraget starter: ca. 08:40.

Vis arrangement →
LinkUp: Solar energy in the rainy city - An entrepreneurial journey
mai
24.

LinkUp: Solar energy in the rainy city - An entrepreneurial journey

An entrepreneur's journey and struggle

Free breakfast meeting
Tuesday, May 24, 2022
09:15 - 10:30
Bergen Public Library, Auditorium

Many of the struggles entrepreneurs experience are similar.
Join us at Link Up @ The Library (free breakfast meeting) Tuesday, May 24 and learn from Simona. Everyone is welcome!

Italian Simona Petroncini is passionate about renewable energy and she is the founder of solar panel company Solbære AS. Simona will share with us her entrepreneurial journey, challenges as a multicultural entrepreneur and as a woman working in a male dominated field.

Link Up @ The Library are breakfast meetings organised by Etablerersenteret. They are opportunities for you to build up your network and increase your entrepreneurial skills.

Simona Petroncini is founder, general and technical manager of Solbære AS. In 2016 she chose to start her own solar cell company in the rainy city of Bergen, with the goal of being part of the renewable change and the green shift in Norway.

But then came the pandemic and everything was put on hold. Holding onto dream despite the impact of Covid, has paid off. Her company have just been bought by a Norwegian energy company Greenstat.

 
Vis arrangement →
Treffpunkt: Gründerreisen - Tenk stort, start smått! Vilde Regine Tellnes, Healthy EATS
mai
4.

Treffpunkt: Gründerreisen - Tenk stort, start smått! Vilde Regine Tellnes, Healthy EATS

Gründerreisen på 1-2-3: Tenk stort, start smått!

Gratis frokostmøte, onsdag 04. mai
08:15 - 10:00

Bergen Offentlige Bibliotek

Bli med oss på et spennende frokostmøte 4 mai, “Gründerreisen på 1-2-3: Tenk stort, start smått!” med Vilde Regine Tellnes!


Hvordan går man fra idé til selskap? Hvordan starter du firma uten penger, investorer eller erfaring? Hvordan bygge en merkevare fra bunn?
Dette er historien om hvordan Healthy EATS gikk fra idé til selskap, fra 0-20 lokasjoner, ble kåret til årets selskap og bygget en nasjonal merkevare på under 12 mnd. Når hun startet hadde hun ingen penger, ingen bransjeerfaring og heller ingen nettverk. Hvordan var det mulig å skape champagne resultater på limonade budsjett? Vilde Regine tar dere med på reisen og deler de viktigste lærdommene bak fasaden.

Treffpunkt er gratis frokostmøter – Alle er hjertelig velkommen til å delta.

Frokost & mingling: 08:15 - ca. 08:35.
Foredraget starter: ca. 8:40.

Vis arrangement →
Gründerdagen på Straume
mai
3.

Gründerdagen på Straume

Tirsdag, 3. mai 2022
Straume Teknologisenter

Kl. 13.00 - 16.00

Gründerdagen på Straume

I samarbeid med Øygarden Næringsutvikling KF inviterer vi til gründerdagen på Straume.

Trenger du hjelp til å komme i gang?
Vi starter dagen med etablerer-introduksjonskurs for gründere.

Mange lurer på hvilken selskapsform de skal velge, hva de skal kalle bedriften sin, hvor de må registrere seg, hvilke rettigheter de har, og hvordan de holder oversikt over økonomi og skatt. Dette kurset gir deg rask og nødvendig oversikt over hva du må gjøre og hvilke formaliteter som må på plass for å få virksomheten din på beina.

Kursinnhold

  • Hva kreves for å starte en bedrift?

  • Hvilken selskapsform skal jeg velge?

  • Hva trenger jeg å vite om skatt og økonomi?

  • I tillegg snakker vi om alt fra personlige rettigheter og risiko.

Janne Havneraas fra Digg Marketing kommer også.

Janne er erfaren markedsfører og hun vil dele med oss sin gründerreise og viktigheten med synlighet på sosiale medier.

"Gründer reisen - jeg hadde gjort alt om igjen!

Jeg kastet meg inn i gründertilværelsen og har ikke angret et sekund - en bratt læringskurve, men med gode støttespillere, frisk mot og viljen til selvutvikling så har reisen vært strålende.
Jeg digger å spille andre gode å være en del av et team som vil lykkes. Se muligheter og nye innfallsvinkler. Mange SMB bedrifter har ikke en stor markedsavdeling som kan bistå i kampen om økt synlighet, å opparbeide seg en god markedsplattform for videre drift vil derfor være gull - Digital synlighet er helt nødvendig for å henge med i konkurransebildet.“

Visste du at man kan leie kontor eller møterom i Gründerparken Vest?

Vi legger opp til omvisning i Gründerparken. I pausene serverer vi mat, kaffe, te, juice og det vil bli anledning for én-til-én samtaler og mingling.

Vis arrangement →
LinkUp: An entrepreneurial journey
mar.
22.

LinkUp: An entrepreneurial journey

How to start and run a chocolate factory?

Link Up @ The Library are free breakfast meetings organised by Etablerersenteret. They are opportunities for you to build up your network and increase your entrepreneurial skills.

Each meeting tackles a different topic. This time we are very proud to introduce Paul Evers, an entrepreneur with an international background. 

Join us on Tuesday, March 22 and hear his story!

It has never been easier to start your own business.

By using smart solutions you can produce and sell your products and services within a couple of days. There are plenty of models out there which will help you to find your place in the market. 

Paul Evers is a Belgian chocolatier and has been in business since January 2017. He also works in food and drink logistics for the railway company Vy, alongside his company. Paul will tell you what choices he made and why. Join us and be inspired!

 
Vis arrangement →
Treffpunkt: Hva skjer når vi utvider mangfoldet?
mar.
16.

Treffpunkt: Hva skjer når vi utvider mangfoldet?

Hva skjer når vi utvider mangfoldet?

Gratis frokostmøte, onsdag 16. mars
08:15 - 10:00
DNB Solheimsviken

Vi har gleden av å ha med oss Iver Belle-Ramos fra Bergen Næringsråd på treffpunkt onsdag 16. mars som skal snakke om blant annet verdien av mangfold og inkludering i bedrifter og organisasjoner.

Treffpunkt er gratis frokostmøter – Alle er hjertelig velkommen til å delta.

Iver er næringspolitisk rådgiver i Bergen Næringsråd og leder prosjektene Bergen Opportunity, et mentor- og lederutviklingsprogram rettet mot innvandrere i regi av Bergen Næringsråd og Styrekandidaten. Han har en master i arbeids- og organisasjonspsykologi, og er opptatt av hvordan bedrifter, organisasjoner og enkeltpersoner kan ta ut potensialet i mangfold. Iver ble kåret til «Årets Mangfoldsstemme i Næringslivet» i 2021 av konsulentselskapet Big Enough Global.

Frokost & mingling: 08:15 - ca. 08:35.
Foredraget starter: ca. 8:40.
Tid til mingling, pause og spørsmål.


Dette Treffpunktet er i samarbeid med DNB

Vis arrangement →
Digitalt treffpunkt: Tips og trender i digitale medier
feb.
9.

Digitalt treffpunkt: Tips og trender i digitale medier

Onsdag 9. februar kl 09-10

Digitalt via Zoom

Tips og trender i digitale medier

– Gjør som de beste! Mannheimer forteller om trender i sosiale medier, og gir deg uvurderlige eksempler, tips og triks til hvordan du kan lykkes. Bli med på digitalt treffpunkt onsdag 9. februar kl 09-10 fra din egen stue!

Lene Bergmann er daglig leder i Mannheimer AS
Som kommunikasjonsrådgiver har Lene lang erfaring med å rådgi kundene i hvordan man navigerer i digitale kanaler, og hvordan man lykkes med å bygge opp en merkevare og en kommunikasjon som blir lagt merke til.

Frida Erichsen Fluge er kommunikasjonsrådgiver i
Mannheimer AS
Med bakgrunn fra digitalbyrå og internasjonal kommunikasjon er Fridas styrke å arbeide fram helhetlige budskap og planene som setter retning for dine digitale kanaler.

Lenke til Zoom-møte sendes på epost til alle påmeldte to dager i forkant.

Om kommunikasjonsbyrået Mannheimer: Mannheimers kjernekompetanse er historiefortelling og strategisk kommunikasjon. Vi utvikler innhold i en tone og en form som skaper gjenkjennelige merkevarer. Gjennom godt kommunikasjonsarbeid lykkes vi i å profilere bedrifter i ulike bransjer og markeder. Mannheimer jobber et vidt spekter av kunder i offentlig og privat sektor, innen alt fra forsknings- og utdanningsinstitusjoner til innovasjons- og kulturbransjen.

Vi leverer strategi og råd, innhold og kurs til kunder som ønsker bistand i kommunikasjonsarbeidet. I Mannheimer har vi mange års erfaring med kombinasjonen kommunikasjonsrådgivning og innholdsproduksjon. Vi veileder ledere, kommunikasjonsavdelinger og ansatte i små og store bedrifter i å nå, og overbevise målgruppen med budskapet sitt.

Vis arrangement →
Gründerdagen - Askøy
feb.
2.

Gründerdagen - Askøy

Onsdag 2. februar inviterer Askøy Næringsråd til gründerdag/etablererdag i Z Huset i Storebotn Næringspark. Her blir det presentasjoner av gründere. sponsorer og samarbeidspartnere.

Du treffer:
Ordfører Siv Høgtun, kultursjef Stig Rydland, Etablerersenteret, Fana Sparebank, NAV og andre gründere.
Det starter med frokost klokken 09, og programmet varer til klokken 15.

Meld deg på her:

Påmeldingsfrist - Utløpt. Ta direkte kontakt med Sandra Haugland: sandra@etablerersenteret.no

Vis arrangement →